Aşteptam noi ştiri despre analizele făcute în tot mai multe ţări asupra produselor originale vândute în reţeaua Lidl, apa plată retrasă din întreaga lume şi alte asemenea. Informările începură bine, dar… locul lor a fost luat pe toate posturile tv de un clip publicitar, însăilat în grabă, un fel de pliant filmat. Aşa cum anul ăsta, pentru prima oară, ştirile despre masacrul de la Balc au fost înlocuite de tâmpenia cu „România normală” şi conducerea de „excelenţă” a firmei Ţiriac Auto. Toate repetă reţeta prin care cianura de la Roşia Montană a fost mult diluată de dramele „oamenilor de la Roşia Montană”. Mai era o singură televiziune unde se mai strecurau ştiri despre proiect, dar şi pe siteul său a apărut telenovela ciorăpeilor vânduţi şi… linişte mormântală!
Câh!
Pingback: Banii n-aduc fericirea, dar aduc linistea! Cazurile Lidl, Å¢iriac si Rosia Montana… « StiriZiareRo