Cava D’Oro a decis: e băutura țăranilor idioți

După o serie de reclame relativ reușite, în care cei de la Cava D’Oro sugerau că e preferata celor care se simt înconjurați de țărani – în sensul peiorativ al cuvântului – ei au schimbat foaia. Doi țărani – tot în sensul peiorativ al vorbei – prind peștișorul fermecat și pentru că le spune pe nume – probabil în sensul bun al cuvântului – idioții omoară peștele. Apoi se cinstesc cu o gură din licoarea lor. De ce vrea firma să ne arate – pe banii ei – că are clienți idioți? Nu am răspunsul la această întrebare. Poate au pierdut la vreo partidă de popa prostu’ și asta era pedeapsa. Ei știu!

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.