După o serie de reclame relativ reușite, în care cei de la Cava D’Oro sugerau că e preferata celor care se simt înconjurați de țărani – în sensul peiorativ al cuvântului – ei au schimbat foaia. Doi țărani – tot în sensul peiorativ al vorbei – prind peștișorul fermecat și pentru că le spune pe nume – probabil în sensul bun al cuvântului – idioții omoară peștele. Apoi se cinstesc cu o gură din licoarea lor. De ce vrea firma să ne arate – pe banii ei – că are clienți idioți? Nu am răspunsul la această întrebare. Poate au pierdut la vreo partidă de popa prostu’ și asta era pedeapsa. Ei știu!
Tăticii se adună pe taticool.eu
Cele mai citite articole
Alte editoriale
- Nicolae Ceaușescu nu putea muri de Crăciun! Poate cel mult așteptându-l pe Moș Gerilă
- Am plâns de fericire când a murit Ceaușescu. Și nu regret nici o secundă asta
- Dincă și-a semnat astăzi condamnarea la închisoare pe viață
- Proba pierdută de anchetatorii crimelor din Caracal
- Răspunsul (aproape definitiv) la întrebarea: Este sau nu Dincă nebun?
- Răpitor și violator în serie sau ucigaș în serie?
- O părere și o gaură-n fund
- Instituția ”Regele Mihai I” – aruncarea Casei Regale în derizoriu sau salvarea ei?
- ”Fie ca”... BFF și zeii în pielea goală
- Rolul afacerii ”Microsoft” în alegerile prezidențiale din 2014
- O filă cartonată din almanahul pupincurismului românesc
- Cazul bătăii mame-copil de la Constanța. Când autoritățile ridică din umeri, părinții ridică pumnul
- Soluție de părinte: paranoia? Gânduri inspirate de Pedofilul din Drumul Taberei
- Goana CIA după manuscrisul cărții despre Președintele SUA. Rolul jucat de un cronicar de gastronomie și un agent cu nume de sfânt
- De ce s-a oprit Rex Tillerson la București
-
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri