El – Tarzan, Ea – Jane, Ei – Obi…

Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?
El – bou, Ea – nevastă-sa, Ei – ne iau la mișto, Noi – ar trebui să cumpărăm… El se trezește dimineața și deschide fereastra de la dormitor. Găsește grădina cotropită de jungla amazoniană. Nu capitulează, își ia nevasta și împreună ajung la OBI unde, în loc de macete sau un bidon cu benzină și o cutie de chibrituri, o vânzătoare amabilă ghicește că au nevoie de o mașină de tuns iarba… Poate aveau nevoie de ea acum un an, dar acum e prea târziu… Doar dacă e trasă de un tanc… Între timp, două fete, probabil maimuțe din grădina amazoniană, se joacă la un aspirator de frunze…
De ce e nevoie de aceste exagerări în reclame? Fără metaforica grădină filosofii care achiziționează mașini de tuns iarba nu ar fi fost mișcați? Nici nu vreau să mă gândesc cum ar trebui să arate piciorul unei doamne dintr-un eventual clip al OBI pentru aparate de epilat…

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.