Fetișul cu pomul și sufrageria descoperit de Dedeman… la un preț ”lubrifiant”

Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?

Dintr-o carte de psihologie am aflat că lista fetișurilor este practic inepuizabilă. Cum se cataloghează un fetiș nou apare unul și mai ciudat, mai greu de explicat… Dar nici un catalog nu se compară, se pare, cu al celor de la Dedeman. Ei – sau stătuții care le fac reclamele – au o colecție de fetișuri ce trimite orice psiholog înapoi la școală. Au ei o serie de reclame, cu care se fac de râs pe banii lor la tv, în care o voce spune cam așa: te-ai săturat să îi satisfaci toate gusturile, să faci numai mâncarea lui preferată… și o ține așa cu oprimările la care e supusă o femeie… până apare salvarea: e timpul să te gândești și la tine, pomi fructiferi la nu știu ce preț sau o sufragerie cu nume tembel pe care femeia chinuită și-o poate lua la un preț ce o face probabil să se umezească! Există și reclama pentru bărbatul căruia i-a venit timpul să se gândească la sine: adezivul… cine știe ce marcă! Ăștia sunt cretini sau ne iau pe noi drept idioți?

Propunere pentru cei de la Dedeman: cutia de scule de frecare-așchiere pentru femeile ce au uitat de programările la cosmetician și cortul cu două camere pentru bărbații sătui de dormitul pe preș.

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

One Response to Fetișul cu pomul și sufrageria descoperit de Dedeman… la un preț ”lubrifiant”

  1. Pingback: Analizam reclame la cafea (XI) | Reclame TV

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.