Până la urmă, Vitali o avea mică sau foarte mică?

Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?

Nu cred că e bine că reclama la vopseaua ce ascundea frustrarea bietului Vitali a fost interzisă. Nu era nici pe departe cea mai jignitoare la adresa bunului simţ, nici cea mai idioată. După mine, era doar inedită în avalanşa de rahat şi picioare crăpate ce acoperă, la propriu, pauzele de publicitate de la mijlocul filmelor… Totuşi, întrebarea din titlu merită un răspuns, dacă tot ştim când şi cât se răhăţesc divele din reclame. Ar fi un fel de discriminare pozitivă.

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

One Response to Până la urmă, Vitali o avea mică sau foarte mică?

  1. Pingback: Analizam reclame la cafea (XIX) | Reclame TV

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.