Până şi cel mai idiot puştan poate ajunge autor de texte publicitare!

Ştiam că e mare concurenţă între lanţurile farmaceutice, dar mă gândeam că e vorba de o întrecere pentru cote de piaţă, exclusivităţi la distribuţie… Mă înşel, se pare că oamenii de la Catena se întrec cu cei de la Centrofarm pentru cel mai idiot slogan publicitar. Catena punctează cu “Farmacia Inimii”, dar şi ceilalţi vin tare din urmă cu afişele cu Florin Piersic pe care scrie: “Până şi cel mai vânjos haiduc ajunge până la urmă pensionar”! Reclama nu e la Viagra, aşa cu se sugerează, ci la o reducere de care ar beneficia pensionarii… probabil inclusiv  la Viagra.

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.