Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?
Puține branduri din lume iau feminitatea și o dau cu capul de toți pereții ca Activia. Primul gest care te face să le privești pe dragele noastre companioane ca pe niște pungi cu rahat este deja mult prea celebra mână care indică, pe un abdomen de femeie, traseul ultimelor mîncăruri, călăuzite prin întortocheatele căi ale intestinelor de iaurtul minune. Al doilea este ”emblema” campaniei, dansul din buric, dictat nu de instinctul de a excita prin mișcări lascive un mâncător de shaorma, ci de enzimele ce fac stomacul să fiarbă!
Cea mai recentă reclamă din campanie, la iaurtul mic dejun, are în ea ceva dramatic. Viitoarea dansatoare din buric bea enzimele minune la plecarea din casă… La cum îi joacă burta… cred că se mai ține doar până-n fundul curții!
2 Responses to ”… în fundul curții, galben ca lămâia”… Activia