Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?
Așa făceau și mama și bunica… spune o femeie, făcută din niște pachete de șuncă neașezate fiecare la locul său, acoperite neîndeajuns cu un furou negru. Din mișcări pare că se …. și stă deasupra, ceea ce spune destul despre rezistența la efort a celui de dedesubt… dar nu, ea doar îl freacă pe unul cu tradiționalul Carmol. Prima impresie e să te gândești că, uite domnule, oamenii ăștia ne sugerează tradiția produsului, fac o glumiță să ne amintim de el și după ce trece filmulețul… dar apoi… exclami ”What the fu…!”
Produsul nu se adresează categoriei țintă a unui produs farmaceutic ieftin, ce se confundă deja cu medicina populară, așa cum, bunăoară, campania la ciocolata cu rom viza clienți noi… un alt argument este că publicul ”reclamei-gag” este de obicei tentat de soluții mai simple, gen pastile… și argumente mai sunt destule ca să spui, cu inima împăcată, că biata doamnă s-a dezbrăcat degeaba… comercial vorbind.
Pingback: Analizam reclame la cafea (XIV) | Reclame TV