Cum cade clientul Orange în admirația unui pisoar

Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?

O știți pe aia nouă de la Orange? Ar fi videoclipul care să încununeze racolarea de imbecili, gen ăla care nu știe că un hamster nu se udă și unei plante nu ai de ce să-i schimbi rumegușul… Ei bine, din acest corola mundi al campaniei aflăm că economia înseamnă sex și îl vedem pe unul care, complet îmbrăcat, urmărește o stripteuză… Asta nu e sex, nici măcar în accepțiunea bietului Bill Clinton, poate doar în a lui Tudy… Și la categoria „economia înseamnă artă” vedem o gagică care admiră niște pisoare… Ok, alea sunt artă, dacă reclama asta e publicitate…

Comentarii via Facebook

comments

Publicat in Reclame. Bookmark permalink.

One Response to Cum cade clientul Orange în admirația unui pisoar

  1. Pingback: Dominique Strauss-Kahn a fost adus la instanța din Manhattan. Eliberarea pe cauțiune, pusă din nou în discuție | StirileMedia.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.