Sloganul noii campanii a Cosmote ( despre care am mai scris, provocând mare supărare în rândul fanilor pe viaţă ai acestui serviciu) este “Ni se oferă atât de mult timp să vorbim. Nu găsim timp să ascultăm.” După mine, într-o ţară în care nici bunicii nu mai spun pe telefon dacă au o relaţie să ia brânză de Sibiu mai ieftină, cuvântul “ascultăm” nu are ce căuta într-o campanile de telefonie… În fine, le propun o aritmetică simplă, timpul destinat ascultărilor este egal cu cel în care vorbeşti plus cel în care asculţi. Nu numai la Cosmote, ci la toţi operatorii de telefonie. Dar măcar ceilalţi nu mai deschid subiectul.
PS Felicit pe această cale echipa de zgomot de fond de la firmă pentru cum reacţionează când nu sunt lăudaţi.
PPS Când mă enerva Campania Orange care parcă vâna doar idioţii pentru a-i determina să se aboneze la ei sau cea de la Vodafone cu “combinaţiunea” am scris. Şi o să mai scriu de câte ori voi avea impresia că vânzătorii de publicitate ne iau de proşti.
One Response to Pentru Cosmote… Ecuaţia fluturelui