Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?
Mai multe persoane mi-au scris spunându-mi că sunt în mare eroare dacă înjur toate reclamele de la televizor. Nu e adevărat, nu toate reclamele mi se par idioate, ci doar cele care-mi subapreciază nivelul de inteligență. Poate ele sunt adresate altora, un target mai „aneuronic”, aşa o fi, dar ele îmi poluează şi mie timpul, fiind difuzate.
În fine, azi m-am gândit să dau câteva exemple de clipuri care-mi plac. În primul rând, e cel de la Renault cu „Nu îmi trebuie, dar o vreau”. Asta nu înseamnă că nu o consider nesimţită pe cea de la Logan cu omul care se mută la Ploiești pentru că l-a gonit criza din casa lui bucureşteană. Alta care mă încântă de câte ori o văd este cea de la Citröen cu tipul care imită accesoriile de pe maşina modernă. Aş putea să o privesc la fiecare calup publicitar. În fine, ce să mai spun despre Carlsberg, al cărei slogan „Probabil cea mai bună bere din lume…” mi se pare unul dintre cele mai inspirate la nivel mondial.
Pingback: Analizam reclame la cafea (XIII) | Reclame TV