Motto: Televiziunile încasează bani, dar noi ce vină avem?
Cei de la Delaco duc înainte campania lor publicitară din care ar trebui să ne rămână-n cap că ei vând cașcavalul cel mai ușor de pus pe masă! Am umblat prin mai multe alimentare să caut unul care se pune greu și nu am găsit încă. Mai caut… Băieții care i-au taxat pe brânzari pentru campanie mai au o găselniță, sexul, de aici și prezența falsului doctor Andrei și a divei ce-l asistă în clipuri… nu că dacă în reclamă ar apărea doctorul real cașcavalul s-ar vinde mai bine… în fine
Într-unul din clipuri, doctorul intră în legătură cu un băiețel cu o dublă problemă, supărarea părinților că stă pe calculator și amărăciunea că o anumită fată nu-l bagă-n seamă. Sfatul medicului: să le pregătească părinților un mic dejun cu Delaco… Pentru problema sexuală nu există soluție așa că putem bănui că dimineața, la micul dejun, părinții supărăcioși vor avea un cașcaval… ”ca uns”.